الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟ اینستاگرام با پیشرفته‌تر شدن الگوریتم‌هایش قوانین و شرایط خاصی را برای دیده شدن پست‌ و استوری‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. می‌خواهید در رابطه با قوانین الگوریتم‌ها اینستاگرام به بهترین شکل ممکن آشنا شوید؟ با اشنایی هرچه بیش‌تر با نکات و ترفندهای الگوریتم اینستاگرام می‌توانید از آن‌ها پیروی کرده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست پیدا کنید. مدیرانی که به الگوریتم اینستاگرام  توجه می‌کنند می‌توانند نظر فالوورهای خود را بیش‌تر جلب کرده و فروش محصولات و همچنین سود خود از این شبکه اجتماعی را تا حد زیادی افزایش دهند. کتابچه راهنمای اطلاعات عمومی در رابطه با الگوریتم‌های اینستاگرام را همین حالا از طریق فرم زیر دانلود کنید. اینستاگرام و الگوریتم‌هایش را مثل موم در دستان خود بگیرید.

هر آنچه از الگوریتم در اینستاگرام باید بدانید

الگوریتم‌های اینستاگرام

روابط کاربران

اینستاگرام اهمیت زیادی به روابط کاربران می‌دهد. لایک و کامنت از جمله معیارهایی هستند که می‌توانند روابط خوب میان صفحات اینستاگرامی را مشخص کنند.

زمان انتشار محتوا

الگوریتم اینستاگرام به زمان انتشار محتوا همیت زیادی داشته و بسیاری از پست‌ها را بر همین اساس به کاربران نشان می‌دهد؛ بدین ترتیب کاربران می‌توانند در صفحه خود پست‌های جدیدتر را مشاهده کنند.

هشتگ‌ها

استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها می‌تواند امتیازی بزرگ برای صفحه شما باشد. سعی کنید از هشتگ‌های مناسبی استفاده کنید تا بتوانید شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن باشید.

سلام سوشال

نمونه کار با الگوریتم اینستاگرام

صفحاتی که از الگوریتم اینستاگرام پیروی می‌کنند می‌توانند به سرعت پله‌های ترقی را طی کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند. متخصصان ما در سلام سوشال با سال‌ها تجربه کار با این شبکه اجتماعی می‌توانند به شما برای پیشرفت بهتر و سریع‌تر کمک کنند. در ادامه برخی از نمونه کارهای سلام سوشال را مشاهده می‌کنید.

به عنوان مثال

0

0

به عنوان مثال

0

0

به عنوان مثال

0

0

تاریخچه الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

زمانی که صحبت از الگوریتم اینستاگرام می‌شود، در واقع درباره یک هوش مصنوعی قدرتمند سخن می‌گوییم که امور مختلف این شبکه اجتماعی را کنترل می‌کند. الگوریتم اینستاگرام بر اساس علم یادگیری ماشین عمل می‌کند. این الگوریتم در هر لحظه تمامی داده‌های دریافتی از میلیون‌ها کاربر خود را تحلیل کرده و بر اساس آن‌ها بهترین تصمیمات را اعمال می‌کند. واضح‌ترین نمود الگوریتم را می‌توان در نوع پست‌هایی مشاهده کرد که به هر یک از کاربران بر اساس علایقشان نمایش داده می‌شوند. شبکه اجتماعی اینستاگرام هر ساله الگوریتم خود را بهبود می‌دهد؛ از این رو باید همواره درباره آن مطالعه داشته باشید تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. متخصصان اینستاگرام با تسلط کامل بر الگوریتم اینستاگرام و تغییرات آن به بهترین شکل صفحات اینستاگرامی را مدیریت می‌کنند.

در صدر باشید

صفحاتی با پیروی از قوانین الگوریتم‌های اینستاگرام

0
عضو متخصص
0
نتیجه موفق
0
مشتری راضی
0
مدال اهدا شده
فایل صوتی توضیح در رابطه با الگوریتم اینستاگرام

پادکست الگوریتم اینستاگرام و اهمیت آن

0

هک الگوریتم در اینستاگرام

روش‌های دور زدن الگوریتم اینستاگرام

هر شبکه اجتماعی که بر اساس الگوریتمی خاص اداره می‌شود روش‌های دور زدن خاصی دارد که با اشنایی کافی با الگوریتم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تکنیک‌های زیادی برای دور زدن الگوریتم اینستاگرام وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اشتراک‌گذاری پست در زمان فعال بودن فالوورها، تشویق کاربران به نوشتن کامنت و لایک کردن پست‌ها، بهبود استراتژی‌های هشتگ اینستاگرام، و استفاده هوشمندانه از قابلیت استوری است. البته نام بردن تکنیک‌ها نسبت به استفاده کردن از آن‌ها بسیار ساده‌تر است و شما باید دانش بیش‌تری در این زمینه داشته باشید که بتوانید به صورت صحیح از تمامی تکنیک‌ها استفاده کنید. متخصصان ما در سلام سوشال با سال‌ها تجربه کار حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند به راحتی الگوریتم اینستاگرام را برای صفحه شما دور زده و در زمانی کوتاه پیج شما را توسعه دهند.

تاریخچه آپدیت در الگوریتم اینستاگرام

آپدیت‌های الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام هر ساله جهت بهبود عملکرد این شبکه اجتماعی اپدیت می‌شود. از جمله اپدیت‌های مهم این الگوریتم می‌توان به مرتب کردن اکسپلور بر اساس تصاویری که پیش از این لایک شده‌اند اشاره داشت. همچنین الگوریتم اینستاگرام به مواردی که ذخیره کرده‌اید نیز توجه کرده و بر اساس آن پست‌های جدید را به شما نشان خواهد داد. به طور کلی الگوریتم اینستاگرام سعی دارد اولویت‌ها و علاقمندی‌های هر یک از کاربران را در نظر داشته و بر اساس آن بهترین پست‌ها را نمایش دهد. تمامی فعالیت‌هایی که در اینستاگرام دارید توسط الگوریتم این شبکه اجتماعی دریافت شده و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌شود. بهتر است اشاره داشته باشیم که متخصصان اینستاگرامی همواره تغییرات الگوریتم این شبکه اجتماعی را تحت نظر داشته و بر اساس آن عمل می‌کنند.

دیدگاه شما

از الگوریتم اینستاگرام چه می‌دانید؟

پخش ویدیو
سوالات

موضوعاتی که ممکن است برای شما هم سوال باشد

اگر در قوانین و چهارچوب‌های الگوریتم اینستاگرام فعالیت کنید می‌توانید پست‌های خود را بیش‌تر به کاربران نمایش داده و بدین ترتیب فالوورهای خود را افزایش دهید.

الگوریتم اینستاگرام هرگونه فعالیت مشکوک از جمله استفاده از ربات، خرید لایک، کامنت، و فالوور به تعداد بالا را شناسایی کرده و کاربران متخلف را جریمه خواهد کرد.

انتخاب ادمین اینستاگرام

در هنگام ادمین پیج اینستاگرام به چه مواردی باید توجه کرد؟ سابقه ادمین سوشال؟ حرفه و میزان تخصص فرد؟ نمونه کارهای اینستاگرام، رزومه ادمین ایسنتاگرام یا چی؟

اگر به فکر پیدا کردن ادمین پیج باشید احتمالا با خود سوالاتی از این قبیل داشته‌اید که چه نوع ادمینی برای من مناسب است؟ یک ادمین پیج باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در چه صورت می‌توان گفت که این ادمین پیج برای اینستاگرام من می‌تواند کاری انجام دهد؟ گزینه‌هایی وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت سوشال مارکتینگ یا فرد سوشال مارکتر می‌تونه کمکی به اینستاگرام و کسب و کار شما بکند یا نه؟ موارد زیر از جمله گزینه‌هایی است که به وسیله آن‌ها می‌توانید بفهمید که چقدر شرکت و مجموعه می‌تواند پیج اینستا شما را به درستی اداره کند.

بررسی نمونه کارهای ادمین اینستاگرام

اولین قدم برای انتخاب ادمین پیج اینستاگرام آن است که بتوانید به صورت دقیق نمونه کارهای قبلی یا حال حاضر ادمین را بررسی کنید. در این مرحله باید با ابزارهای اینستاگرام میزان فالوورها، تعداد فالوورهای فیک، میزان کامنت‌ها، میزان درگیری مخاطب نرخ انگیجمنت و مواردی از این دست را به درستی بررسی کنید. همچنین طراحی گرافیک پیج اینستاگرام را باید به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. اگر پس از چند نمونه کار دریافتید که پیج یک پیج سرحال و با نرخ تعامل بالا است می‌توانید موارد دیگر را چک کنید در غیر این صورت اگر نمونه کارها ضعیف بود نیازی به چک کردن موارد دیگر نخواهد بود.

بررسی پیج کاری و شخصی ادمین

بررسی کردن پیج کاری و شخصی ادمین به شما کمک می‌کند تا با دید بهتری اقدام به انتخاب ادمین کنید. شخصی که خودش پیج کاری مناسب و درست و حسابی ندارد چگونه می‌خواهد ادمین حرفه‌ای ایسنتا شما شود؟ این شخص برای پیج شخصی خود زمانی نگذاشته است چگونه می‌تواند کمک کننده کسب و کار و حرفه شما باشد؟

اگر پیج شخصی و کاری فرد میزان درگیری زیادی نداشت از گرافیک و طراحی مناسبی برخوردار نبود، این فرد توانایی اداره کردن پیج تجاری شما نخواهد بود. بهتر است به فکر بررسی شخص دیگری باشید.

رزومه ادمین اینستاگرام

بررسی کردن رزومه ادمین پیج اینستاگرام به شما این دید را خواهد داد که این فرد توانایی اداره کردن و کمک کردن به پیج تجاری شما را خواهد داشت یا نه. در صورتی که فرد این توانایی را داشته باشد باید در رزومه مدیریت پیج اینستاگرام نمونه کارهای مختلفی داشته باشد. فردی که تنها ادمین صفحه اینستاگرام خودش است نمی‌تواند کمکی یا فروشی برای صفحه شما ارجاع دهد.

قیمت ارائه خدمات مدیریت پیج توسط ادمین

میزان قیمتی که ادمین برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرد می‌تواند معیار مناسبی برای کیفیت کاری باشد، ادمینی که مبلغی کمتر از 1.000.000 تومان در ماه برای ارائه خدمات خود دریافت می‌کند کار خاص و حرفه‌ای برای صفحه شما ارائه نخواهد داد. به همین منظور پیشنهاد می‌شود حتما یکی از پارامترهایی که برای انتخاب ادمین صفحه خود مورد توجه قرار می‌دهید تعرفه مدیریت پیج باشد.

شرکت ادمین اینستاگرام

اشخاص و شرکت‌های مختلفی در حال حاضر اقدام به ارائه خدمات در حوزه اینستاگرام می‌کنند. شرکت …………. با 3 سال سابقه مفید در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام به یکی از شناخته‌ شده‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات اینستاگرام تبدیل شده است. این شرکت با ارائه انواع خدمات ایسنتا از قبیل تولید محتوا اینستا، ساخت موشن گرافیک اینستا، تدوین برنامه محتوایی اینستا، ادمین اینستا و… توانسته است کسب و کارهای مختلفی را به درآمدهای بالایی برساند.

اما واقعا یک شرکت ادمین اینستا باید چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی داشته باشد؟ یک شرکت در چه صورتی می‌تواند ادعا کند که بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است؟ در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

سابقه طولانی در مدیریت پیج اینستا

شرکتی که سابقه طولانی مدتی در زمینه ارائه انواع خدمت‌های اینستاگرام نباشد نمی‌تواند ادعا کند که شرکت حرفه‌ای اینستاگرام است. چون بسیاری از مباحث و مواردی که باید در مدیریت صفحه رعایت کرد از تجربه به دست می‌آید.

داشتن ادمین‌‌های حرفه‌ای و کار بلد

شرکتی که از نیروی فنی و حرفه‌ای ادمین صفحه برخوردار نباشد نخواهد توانست به خوبی صفحه اینستاگرام شما را مدیریت کند. به همین منظور باید شخصا خود از این موضوع اطمینان حاصل کنید که صفحه شما توسط ادمین حرفه‌ای اداره می‌شود.

توانایی اداره کردن چند پروژه اینستاگرام با هم

عموما شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های شرکت و سود بیشتر اقدام به سپردن کارهای مختلف به یک نفر می‌کنند. یعنی یک نفر مدیریت چندین صفحه را در طول ماه انجام می‌دهد. این فرد باید این توانایی را داشته باشد که همه صفحات را به میزان تعامل مورد نظر و همچنین فالوور قابل توجه‌ای برساند.

داشتن تیم گرافیک کار

فضای اینستا فضای گرافیکی و بصری است، شرکت ارائه خدمات اینستاگرام که تیم طراحی گرافیک نداشته باشد نخواهد توانست پروژه مدیریت صفحه شما را به خوبی انجام دهد. طراحی لی اوت مناسب برای اینستاگرام، برخورداری از گرافیک بصری عالی و مناسب باعث خواهد شد که صفحه شما در نظر مخاطب زیباتر و جذاب‌تر جلو کند.

داشتن تیم تولید محتوا اینستا

محتوا همچنان پادشاه است. اگر قرار است صفحه شما در اینستاگرام به موفقیت برسد باید محتوای مناسب و در قالب مناسب ارائه اطلاعات کند. شرکت ادمین اینستاگرام باید تیم تولید محتوای حرفه‌ای و کاربلدی داشته باشد تا صفحه شما توانایی رقابت با دیگر رقیبان را داشته باشد.

برخورداری از خلاقیت در تولید محتوای اینستاگرام

ارائه محتوا در بستر مناسب باعث خواهد شد که صفحه شما به میزان بازدید و فالوور بالایی برسد. در صورتی که در ارائه محتوا خلاقیتی ارائه نشود آن شرکت و تیم، نخواهند توانست فروشی از طریق صفحه شما رقم بزنند.

توانایی تحلیل رقبا اینستاگرام

بررسی رقیبان در دنیای آنلاین اولین و مهم‌ترین دلیل است که کسب و کارها به سمت آن می‌آیند. اگر تیم و شرکت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام توانایی تحلیل رقبای شما را نداشته باشد به هیچ عنوان نخواهید توانست رقابت مناسب و حرفه‌ای با افراد داشته باشید.

ارائه گزارش ماهیانه پیج

بررسی و ارائه گزارش ماهیانه پیج به شما این دید را خواهد داد که روند کاری روی صفحه شما به چه صورتی است، به جای آن که پس از یک سال بفهمید که مسیر درست و مناسب برای افزایش فروش در صفحه اینستاگرام شما چیست می‌توانید با تحلیل و بررسی گزارش‌های ماهیانه و تنها با تحلیل 2 ماه اول به این نتیجه برسید.

قابلیت افزایش تعداد فالوورهای صفحه

شرکت‌هایی کمی تضمین افزایش میزان فالوور واقعی ارائه می‌دهند. شرکت …….. با سابقه طولانی و آگاهی کامل از روند رشد صفحات در حال حاضر تضمین افزایش تعداد فالوور به صورت طبیعی و واقعی را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روند افزایش فالوور طبیعی و قرارداد ادمین اینستاگرام با شماره‌های …… و…… تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها