خدمات اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون توانسته است بیش از یک میلیارد کاربر را از سراسر جهان جذب کند، این شبکه اجتماعی بر پایه تصویر و ویدیو بنا نهاده شده است، میل افراد و برندهای مختلف به دیده شدن باعث شده است که از این فضا به عنوان فضایی برای کسب درآمد و همچنین دیده شدن بیشتر کسب و کارها استفاده شود. در این میان ارائه خدمات بهتر و اصولی‌تر در فضای شبکه اجتماعی اینستا باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری به صفحه شما علاقه نشان دهند و به این صورت کسب و کار شما رشد چندین برابری در این فضا داشته باشد. ما متخصصان ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی هستیم، اگر نیاز به خدمات اینستاگرام دارید، ما اینجاییم!

پکیج های ما

چرا نیاز به خدمت‌های اینستاگرام داریم؟

شبکه‌های اجتماعی مختلف روز به روز در حال گسترش و اضافه شدن هستند، افرادی می‌توانند از این شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد داشته باشند که بتوانند مخاطبان بیشتری را به سمت صفحه خود بکشانند. روش‌های مختلفی برای رسیدن به کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد که یکی از ساده‌ترین روش‌ها استفاده از خدمات ارائه دهندگان سرویس‌های اینستاگرام است. به جای تلاش برای کسب فالوور به صورت اورگانیک می‌توانید با خرید فالوور با سرعت بالاتری فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید. همچنین در حال حاضر عدم حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌تواند شما را از گردونه رقابت با رقیبانتان حذف کند. حضور فعال در همه شبکه‌های اجتماعی برای برندها لازم و ضروری است.

0

0

0

سلام سوشال

نمونه کارهای ما​

به عنوان مثال

0

0

به عنوان مثال

0

0

به عنوان مثال

0

0

سلام سوشال

قیمت خدمات اینستاگرام

نرخ و تعرفه خدمت‌های اینستاگرام عموما به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما در حالت کلی می‌توان گفت که نرخ خدمت اینستاگرام از 10.000 تومان شروع می‌شود و تا 50.000.000 تومان ادامه دارد. وابسته به آن که نوع خدمت مورد نظر شما چیست هزینه آن می‌تواند متفاوت باشد.

برای دریافت قیمت لیست خدمات اینستاگرام کافی است از طریق فرم زیر کاتالوگ تعرفه خدمت‌های اینستاگرام ما را دانلود کنید.

عوامل گوناگونی می‌تواند در قیمت گذاری سرویس‌های اینستاگرام تاثیر گذار باشد.  از جمله این موارد گزینه‌های زیر است.

  • شرکت ارائه دهنده سرویس
  • نوع سرویس اینستاگرام
  • کیفیت ارائه سرویس
  • مدت زمان سرویس
  • نوع قرارداد اینستاگرام
  • شرکتی یا فریلنسری بودن خدمت اینستاگرام
  • و…

خدمات اینستاگرام قیمت‌های گوناگونی دارد، قیمت تولید محتوای اینستاگرام متفاوت از قیمت خرید لایک اینستا است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از دریافت سرویس‌های مختلف اینستا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سلام سوشال

ما آینده را خواهیم ساخت

0
عضو متخصص
0
نتیجه موفق
0
مشتری راضی
0
مدال اهدا شده
رویکرد

خدمات تخصصی اینستاگرام

خدمات تخصصی و حرفه‌ای اینستاگرام را با ما تجربه کنید. صفر تا صد رساندن کسب و کار اینستاگرامی خود را به ما بسپارید، تیم حرفه‌ای …… با بررسی روند‌های رو به رشد در اینستا توانسته است کسب و کارهای مختلفی را به نقطه موفقیت برساند. ما با ارائه خدمات تخصصی اینستاگرام موفقیتتان را تضمین می‌کنیم.

سلام سوشال

خدمات اینستاگرام چیست

خدمات اینستاگرام شامل موارد مختلفی می‌شود. از جمله خدمات اینستا می‌توان به خرید لایک، خرید فالوور، خرید کامنت، خرید ویو، خرید و فروش پیچ اینستاگرام، تولید محتوا اینستاگرام، تولید ویدیو اینستا و… . وابسته به آن که هدف از راه اندازی صفحه اینستا چیست، خدمت‌های مختلفی را می‌توان برای آن صفحه تعریف و پیاده سازی کرد.

سلام سوشال

خدمات پشتیبانی اینستاگرام

گروه تخصصی اینستاگرام …… با دانش فنی بالا و بر خورداری از سابقه طولانی مدت در مدیریت صفحات اینستاگرام، در حال حاضر خدمات پشتیبانی اینستاگرام نیز ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمت‌های متنوع پشتیبانی از قبیل پاسخگویی 24 ساعته به دایرکت‌ها، تولید محتوا، ارسال پست در زمان‌های مشخص شده و… کافی است با ما در تماس باشید. قبل از دریافت خدمات پشتیبانی اینستا، مشاوره رایگان ما را از دست ندهید.

جدول قیمت

برنامه انعطاف پذیر ما

پلن برنزی

همان چیزی که دنبالش هستید

ماهانه 5 ملیون تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
پلن برنزی

همان چیزی که دنبالش هستید

ماهانه 5 میلیون تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
پلن برنزی

همان چیزی که دنبالش هستید

ماهانه 5 میلیون تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
دیدگاه شما

نظرات مشتریان

پخش ویدیو
سوالات

موضوعاتی که ممکن است برای شما هم سوال باشد

تیم ……….. با تحقیق و توسعه مداوم بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام تا کنون توانسته است خدمات اینستاگرامی خود را با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه دهد. مشاوران اینستاگرامی …….. آماده ارائه مشاوره رایگان در رابطه با راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستند. در صورتی که به دنبال بهترین مرکز خدمات اینستاگرام هستید و می‌‌خواهید بهترین خدمات اینستاگرام را دریافت کنید کافی است با شماره ……. تماس حاصل کنید.

مرکز خدمات ….. اینستاگرام یکی از با سابقه‌ترین و عالی‌ترین سامانه‌های ارائه خدمات اینستا است. این سامانه با راه‌اندازی بخش‌‌های مختلف توانسته است کسب و کارهای مختلفی را در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام به موفقیت برساند. با ما ارزانترین خدمات اینستاگرام را با بالاترین کیفیت تجربه خواهید کرد.

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری فیلم و تصویر است که تاریخچه پیدایش اینستاگرام به تاریخ ششم اکتبر سال 2010 برمی گردد، توسط کوین سیستروم تاسیس شد. از ابتدا قرار بود استفاده‌ی این اپلیکیشن برای عکاسی با موبایل و منتشر کردن عکس‌ها باشد.

کوین سیستروم با اینکه هیچ دانشی در زمینه علوم کامپیوتری نداشت، توانست کدنویسی را در یک شرکت مربوط به سفر یاد بگیرد و اپلیکیشنی به نام Burbn ساخت. نحوه کار این برنامه به این صورت بود که با ثبت نام کاربران می‌توانستند عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند؛ اگرچه در آن زمان برنامه‌هایی بصورت چت فقط محبوب بودند اما قابلیت اشتراک عکس این برنامه بسیار خاص و مورد توجه بود.

در ادامه‌ی توسعه برنامه Burbn مایک کریگر هم به تیم اضافه شد و این دو نفر تمرکز بیشتری در عکس‌هایی که با گوشی موبایل گرفته می‌شد داشتند و بر روی برنامه‌های پیشرو در زمینه عکاسی دقت بیشتری کردند. در آن زمان بود که آن‌ها اسم اپلیکیشن را با کلماتcamera  instant و telegram ترکیب کردند و در انتها نام instagram خلق شد.

هدف آن‌ها این بود که اینستاگرام به برنامه‌ای ساده که تجربه کاربری خیلی راحتی داشته باشد، برای اشتراک گذاری عکس‌ها تبدیل شود و در ابتدا نسخه ios آن فقط منتشر شد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام در یک روز توانست 25هزار کاربر را جذب کند. این برنامه مورد توجه و محبوبیت کاربران، سرمایه گذاران و شرکت‌های بزرگی مثل فیسبوک و توئیتر قرار گرفت و پیشنهادات خریداری اینستاگرام داده شد، اما سیستروم پیشنهاد صاحب توئیتر، جک دورسی را که مبلغی حدود 500 میلیون دلار سهام بود را رد کرد.

فیسبوک چگونه اینستاگرام را به دست آورد؟

در سال 2012 مخاطبان اینستاگرام به حدود 27 میلیون رسیده بود و همچنین در آن سال نسخه اندروید آن روانه بازار شد و کمتر از 24 ساعت بیشتر از یک میلیون دانلود داشت. در آوریل همان سال مارک زاکربرگ موسس فیسبوک پیشنهاد یک میلیارد دلار برای خرید اینستاگرام را داد و شرطی هم که زاکربرگ گذاشت این بود که شرکت به طور جدا مدیریت شود و فیس بوک موفق شد تا این شبکه اجتماعی محبوب را به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری کند.

واگذاری اینستاگرام به شرکت حرفه‌ای مانند فیسبوک باعث شد تا با تخصصی که در شبکه های اجتماعی داشتند رشد چشمگیری برای این اپلیکیشن هم بوجود آورند و طبق نظریه کارشناسان این حوزه، محبوبیت instagram از فیسبوک نیز بالاتر خواهد رفت.

تاریخچه اینستاگرام در ایران

حال بیایم ببینیم تاریخچه شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران به چه صورت است؟

همانطور که گفتیم این اپلیکیشن در ابتدا برای گوشی‌های آیفون فقط مورد استفاده بود و به همین علت که در ایران تعداد گوشی‌های آیفون بسیار کم بود، دیرتر وارد شد با این وجود، توانست به سرعت جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد که از اقشار مختلف جامعه در آن حضور داشته باشند و طرفداران بسیاری پیدا کرد. متاسفانه هیچ آمار دقیقی از تاریخ ورود اینستاگرام به ایران وجود ندارد ولی بطور کلی حدود سال 91 مورد استفاده و محبوبیت ایرانیان قرار گرفت.

این پلتفرم جذاب در بعضی از کشور‌ها فیلتر شده است و با اینکه در ایران به صورت کامل مانند فیسبوک، تلگرام و توئیتر فیلتر نیست اما به برخی از قابلیت های آن دسترسی نداریم مانند پروموت، که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا از تبلیغات خود اینستاگرام استفاده کنند.

تعداد کاربران فعال ایرانی در اینستاگرام رتبه هفتم در جهان را به خود اختصاص داده است و تا به الان حدود 50 میلیون نفر در ایران از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت اینستاگرام در ایران، وجود بستر مناسبی برای تبلیغات بیزینس‌ها است. تبلیغات در اینستاگر ام توسط اینفلوئنسرها و پیج های پربازدید انجام می‌شود که هزینه این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات تلویزیون، تبلیغات محیطی بسیار کمتر است و همچنین دسترسی به جامعه هدف در آن راحت تر است.

4.7/5 - (3 امتیاز)